۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۷۴۰۸۴
خطیب جمعه ساری:

پیشنهاد مذاکره با آمریکا طنزی خنده دار است| آمریکا ارزش مذاکره ندارد

امام جمعه موقت ساری، پیشنهاد رییس جمهور آمریکا برای مذاکره با کشورمان را طنزی خنده دار توصیف کرد و گفت: کشوری که به راحتی بدعهدی می کند و توافق نامه بین المللی را زیر پای می گذارد هیچ گاه ارزش مذاکره ندارد.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: سیره عملی این دو شخصیت بزرگ جهان بهترین الگوی جامعه اسلامی است.

وی با بیان این که اگر در دنیای امروز الگوی خانواده‌ها و ازدواج زندگی این دو بزرگوار بود آمار طلاق به این حد نبود، خاطرنشان کرد: جوانان باید زندگی این دو شخصیت بزرگ را بیشتر مورد بررسی و توجه قرار دهند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که متأسفانه امروز الگوی جوانان تغییر کرده است، افزود: چون الگوهای امروز از ارزش های دینی فاصله گرفته شاهد مهریه های سنگین و همچنین رشد بی رویه طلاق در جامعه دینی هستیم.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود به بازگشت مرحله نخست تحریم های آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: نباید بگذاریم جنگ روانی دشمن موجب گسترش مشکلات و بحران های اقتصادی در کشور شود.

وی در ادامه با بیان این که در هشت سال دفاع مقدس با آن همه مشکلات اما کشور مدیریت شد، افزود: نباید به شایعات بی اساس دشمنان توجهی کرد چون آنها تنها به دنبال از بین بردن آرامش داخلی هستند.

امام جمعه موقت ساری، پیشنهاد رییس جمهور آمریکا برای مذاکره با کشورمان را طنزی خنده دار توصیف کرد و بیان داشت: کشوری که به راحتی بدعهدی می کند و توافق نامه بین المللی را زیر پای می گذارد هیچ گاه ارزش مذاکره ندارد.

وی با بیان این که کسی که داعش را بوجود آورده و کسی که می‌خواهد ریشه ملت ایران را بخشکاند چطور می‌خواهد پای میز مذاکره بنشیند، افزود: به طور حتم چنین فردی لیاقت و ارزش مذاکره را نخواهد داشت.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که امروز مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان رفع دغدغه های معیشتی آنها است، افزود: همه مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصادی با آن مواجه هستیم را نمی توان به تحریم ها نسبت داد بلکه بسیاری از آنها نتیجه مدیریت ضعیف در کشور است.

خطیب جمعه ساری با تأکید براین که با وحدت و همدلی میان سه قوه و مردم می توانیم به راحتی از این مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: باید همه بخش های کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی همراه شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با جنگ روانی و تبلیغات دروغین تلاش می کند تا شرایط داخلی کشور را ملتهب کند، تصریح کرد: مردم کشورمان باید هوشیار باشند و فریب تبلیغات دروغین دشمن را در رسانه های معاند نخورند.

وی با بیان این که متأسفانه رسانه های بسیاری به صورت شبانه روزی مشغول تبلیغ علیه نظام اسلامی هستند، افزود: مشکلات در کشور وجود دارد و مردم ما نیز در تنگناهای اقتصادی قرار دارند، اما دشمن تلاش می کند شرایط کشور را چندین برابر بحرانی نشان دهد.

خطیب جمعه ساری با اشاره به این که هدف دشمن برهم زدن آرامش داخلی کشور است، خاطرنشان کرد: متأسفانه دشمن در این حربه موفق بوده و توانسته فضای عمومی جامعه را ملتهب کند که مسؤولان و مردم باید این توطئه دشمن را با بازگشت آرامش به بازار خنثی کنند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که همان طور که مسؤولان اعلام کردند کشور از لحاظ کالاهای اساسی و حتی تأمین ارز و سکه هیچ مشکل و محدودیتی ندارد، تصریح کرد: اما متأسفانه برخی با تبلیغ اخبار و تبلیغات دروغین رسانه های بیگانه فضای عمومی جامعه را متشنج می کنند.

وی با تأکید براین که مسؤولان با ارتباط مستمر و بدون واسطه با مردم دغدغه های آنها را بشنوند و به آن پاسخ مناسب دهند، خاطرنشان کرد: دوری و فاصله گرفتن از مردم می تواند موجب بروز نگرانی ها در مردم شود./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات